Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Maaike Klootwijk - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Maaike Klootwijk - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje

Blijf op de hoogte en volg Maaike

20 Januari 2014 | Nederland, Nederland

Hi,

nog 1 nachtje slapen en dan vertrekken we eindelijk naar Zuid Afrika! Ik kijk hier al ongeveer 4 maanden naar uit en ben er nu helemaal klaar voor. De prikken zijn gehaald, mijn koffer is ingepakt en inmiddels is mijn ticket al uitgeprint.

Morgen zal ik om 10.05 vertrekken naar Kaapstad. Gelukkig vlieg ik niet alleen, we vliegen met z'n zessen.
Rond 23.00 zal ik landen. Er is 1 uur tijdsverschil.

Ik heb er super veel zin in! Vanavond op tijd naar bed en morgen begint mijn grote avontuur!

Liefs nog vanuit Nederland

  • 20 Januari 2014 - 20:55

    Hans:

    Heel erg veel plezier gewenst.

  • 20 Januari 2014 - 22:57

    Kim:

    have fun girlie X

  • 20 Januari 2014 - 23:00

    Hillie:

    He Maaike, leuk hoor zo'n verslag. Ik ga het helemaal volgen. Heel veel plezier. Xx Hillie

  • 21 Januari 2014 - 15:38

    Netty:

    Spannend!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Voor stage ga ik ongeveer 3 maanden naar Niewoudtville in Zuid Afrika

Actief sinds 14 Nov. 2013
Verslag gelezen: 470
Totaal aantal bezoekers 9157

Voorgaande reizen:

21 Januari 2014 - 02 April 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: